Wydział
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Stopień
licencjackie
Język
en
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Kierunek International Marketing to licencjackie studia praktyczne, prowadzone w języku angielskim, dedykowane kandydatom z Polski i zagranicy, którzy płynnie posługują się angielskim i aspirują do rozwijania kariery w globalnym biznesie oraz instytucjach publicznych. Program zawiera ponad 1200 godzin zajęć z marketingu i biznesu, wplecionych w kontekst nauk społecznych, realizowanych przez doświadczonych akademików i praktyków. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania marką, komunikacji marketingowej, zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji społecznej, negocjacji międzynarodowych, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz analizy danych. Program oferuje warsztaty i 6-miesięczne praktyki, przygotowując do pracy w międzynarodowym środowisku.
Główne przedmioty:
Sylwetka absolwenta: Absolwenci są przygotowani do pracy w międzynarodowym środowisku, zdolni do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, zarządzaniem projektami, handlem, sprzedażą, promocją, analizą danych i planowaniem mediów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Kierunek ten promuje samodzielność i przedsiębiorczość, otwierając drogę do zakładania własnych firm i realizacji projektów biznesowych.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 437.5 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 542 | brak danych | brak danych | 30 |
2023 | 1 | 524 | brak danych | 30 | 25 |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Uniwersytet Morski w Gdyni
Politechnika Morska w Szczecinie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Akademia Sztuki Wojennej
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Kliknij i napisz do nas