Wydział
Wydział Zarządzania
Stopień
licencjackie
Język
en
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Kierunek Licencjat z Cyfrowej Komunikacji i Mediów Społecznościowych dla Zarządzania jest odpowiedzią na aktualne zapotrzebowanie rynku pracy, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Koncentruje się na komunikacji cyfrowej, z akcentem na media społecznościowe z perspektywy zarządzania. Program zapewnia wszechstronny rozwój, łącząc umiejętności analityczne z kompetencjami miękkimi, przygotowując absolwentów do efektywnego działania w cyfrowym środowisku komunikacyjnym.
Kierunek wyróżnia praktyczne podejście do nauczania, z udziałem ekspertów z doświadczeniem w cyfrowej przestrzeni oraz wykładowców z międzynarodowych uniwersytetów. Program kładzie nacisk na zarządzanie mediami społecznościowymi na wysokim poziomie, oferując bogaty zakres tematów.
Absolwent to osoba zdolna do szybkiego reagowania na zmiany rynkowe, z interdyscyplinarną wiedzą, rozumiejąca media społecznościowe i zarządzająca nimi innowacyjnie. Jest gotowa do pracy w różnorodnych branżach, zarówno w Polsce, jak i na rynku międzynarodowym.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2022 | 1 | 500 | brak danych | brak danych | 28 |
2023 | 1 | 524 | brak danych | 30 | 26 |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Uniwersytet Morski w Gdyni
Politechnika Morska w Szczecinie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Akademia Sztuki Wojennej
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Kliknij i napisz do nas