Wydział
Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Stopień
magisterskie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Kierunek ten zapewnia kompleksową wiedzę oraz umiejętności niezbędne do pracy na różnych stanowiskach w dziedzinie marketingu, zarówno w jej nowoczesnych, jak i tradycyjnych formach. Studenci mają możliwość nie tylko zgłębiania teorii, ale także rozwijania umiejętności społecznych i kreatywnego myślenia.
W obecnych czasach, specjaliści od marketingu są poszukiwani zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Marketing otwiera szerokie perspektywy kariery, od działań kreatywnych i strategii, poprzez PR, zarządzanie mediami społecznościowymi, aż po projektowanie materiałów promocyjnych i organizowanie wydarzeń.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2016 | 1 | 124 | 445 | 94 | brak danych |
2016 | 2 | 109 | brak danych | brak danych | brak danych |
2017 | 1 | 138 | 478 | 75 | brak danych |
2018 | 1 | 148 | 454 | 50 | brak danych |
2019 | 1 | 149 | 449 | 45 | brak danych |
2019 | 2 | 148 | brak danych | brak danych | brak danych |
2021 | 1 | 171.6 | 399 | 50 | brak danych |
2022 | 1 | 191.2 | 806 | 85 | 111 |
2023 | 1 | 158 | 1129 | 80 | brak danych |
Kliknij i napisz do nas