Wydział
Wydział Filozofii i Socjologii
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Kreatywność społeczna to kierunek studiów, który łączy wiedzę humanistyczną i społeczną z umiejętnościami niezbędnymi do poradzenia sobie w dynamicznie zmieniającym się świecie. Program kładzie nacisk na rozwijanie kreatywności, innowacyjności, przedsiębiorczości i efektywności, przygotowując studentów do pracy na nowoczesnym rynku, zwłaszcza w sektorze kreatywnym.
Na tym kierunku nie ma możliwości wyboru specjalności.
Absolwent ma dogłębną wiedzę z zakresu filozofii, socjologii, psychologii i innych dyscyplin kluczowych dla zrozumienia zjawisk społeczno-kulturowych. Zna teorie kreatywności, zarówno indywidualnej, jak i społecznej, co pozwala mu efektywnie działać w różnych środowiskach. Potrafi analizować, syntetyzować i rozwiązywać złożone problemy społeczne, wykorzystując nowoczesne technologie informacyjne i komunikować się, używając specjalistycznego języka. Jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w inicjatywach społecznych i do dalszej edukacji.
Absolwenci znajdują zatrudnienie w sektorach kreatywnych, takich jak media, agencje reklamowe, instytucje kulturalne, a także jako trenerzy kreatywności, specjaliści ds. wizerunku czy doradcy. Mogą kontynuować edukację na studiach II stopnia lub podyplomowych.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2022 | 1 | 136 | brak danych | brak danych | 32 |
2023 | 1 | 135 | brak danych | 64 | 61 |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Uniwersytet Morski w Gdyni
Politechnika Morska w Szczecinie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Akademia Sztuki Wojennej
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Kliknij i napisz do nas