Logo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Tourism Management

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Nauk O Ziemi i Gospodarki Przestrzennej

Stopień

licencjackie

Język

en

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

wkrótce

Opis kierunku

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej proponuje studia na kierunku zarządzanie turystyką, które cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na perspektywy zawodowe. Program ma na celu przygotowanie do pracy w dynamicznie rozwijającym się sektorze turystycznym, oferując wiedzę o turystyce w różnych środowiskach oraz umiejętności w planowaniu i organizacji działalności turystycznej. Obejmuje dwa moduły obowiązkowe i moduły wybieralne, dostosowane do zainteresowań studentów, co sprawia, że jest wielodyscyplinarny, elastyczny i bogaty w kontekst kulturowy. Absolwenci mogą kontynuować naukę na studiach magisterskich i podyplomowych oraz pracować w turystyce, organizując różnorodne aktywności. Kluczowe zagadnienia obejmują organizację turystyki, zarządzanie hotelem, marketing hotelarski, marketing krajowy i regionalny oraz ekoturystykę.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

Nazwa dyscyplinyUdział procentowyWiodąca
wkrótcewkrótcewkrótce

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
202310brak danych3722

Ten kierunek znajdziesz również na 2 uczelniach:

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Messenger Logo

Kliknij i napisz do nas

Instagram Logo

dostanesie

Discord Logo

dostanesie.pl

Facebook Logo

dostanesie.pl