Reklama Politechniki Świętokrzyskiej
Logo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Public Relations i Zarządzanie Informacją

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Politologii i Dziennikarstwa

Stopień

licencjackie

Język

pl

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

wkrótce

Opis kierunku

Opis kierunku

Jeśli pasjonują Cię media, marketing i komunikacja społeczna, a także zależy Ci na kreowaniu i promowaniu wizerunku, studia na kierunku public relations i zarządzanie informacją są idealne dla Ciebie. Proponujemy praktycznie zorientowany program nauczania, który umożliwi Ci zdobycie kluczowych umiejętności w branży PR, w tym projektowanie i realizację kampanii PR, budowanie relacji z mediami i tworzenie różnorodnych tekstów medialnych. Będziesz przygotowany do skutecznego zarządzania wizerunkiem, radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi oraz efektywnego korzystania z mediów społecznościowych. Nasz program nauczania jest dostosowany do wymogów rynku pracy i wyróżnia się spośród innych ofert edukacyjnych w regionie.

Specjalności

W ramach kierunku możesz wybrać specjalizację w jednym z dwóch obszarów:

  • zarządzanie wizerunkiem,
  • zarządzanie mediami społecznościowymi.

Sylwetka absolwenta

Absolwent ma obszerną wiedzę z zakresu nauk o komunikacji społecznej i mediach, włączając ich teorie i metodologie. Rozumie rolę mediów w społeczeństwie i demokracji, jest świadomy aspektów prawnych i etycznych PR oraz zarządzania informacją. Posiada umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów komunikacyjnych oraz efektywne wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Jego kompetencje obejmują również realizację działań PR, tworzenie i dystrybucję przekazów oraz komunikację specjalistyczną.

Co po studiach?

Jako absolwent będziesz przygotowany do pracy na szerokim spektrum stanowisk, w tym jako specjalista od projektowania i realizacji kampanii wizerunkowych, doradca ds. komunikacji, specjalista ds. wizerunku osób publicznych, pracownik agencji marketingowych czy reklamowych oraz trener ds. komunikacji i zarządzania mediami społecznościowymi. Będziesz miał również możliwość kontynuowania nauki na studiach drugiego stopnia.

Możliwości w trakcie studiów:

Studiując, skorzystasz z:

  • zajęć prowadzonych przez doświadczonych specjalistów,
  • praktycznych warsztatów, w tym z fotografii i produkcji audiowizualnej,
  • działalności w mediach studenckich,
  • spotkań z osobistościami ze świata polityki, mediów i kultury,
  • atrakcyjnych praktyk i staży,
  • udziału w kołach naukowych i Samorządzie Studenckim,
  • szkoleń i kursów, oraz programów wymiany studenckiej.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

Nazwa dyscyplinyUdział procentowyWiodąca
wkrótcewkrótcewkrótce

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
20221282brak danych3032
20231280brak danych3042

Ten kierunek znajdziesz również na 77 uczelniach:

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

Uniwersytet Morski w Gdyni

Uniwersytet Morski w Gdyni

Politechnika Morska w Szczecinie

Politechnika Morska w Szczecinie

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Akademia Sztuki Wojennej

Akademia Sztuki Wojennej

Uniwersytet Bielsko-Bialski

Uniwersytet Bielsko-Bialski

Zobacz pozostałe (69)
Messenger Logo

Kliknij i napisz do nas

Instagram Logo

dostanesie

Discord Logo

dostanesie.pl

Facebook Logo

dostanesie.pl