Wydział
Wydział Nauk Społecznych
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Zarządzanie instytucjami publicznymi i public relations to kierunek dla wszystkich, którzy są zafascynowani mediami, brandingiem oraz relacjami międzyludzkimi, a także rozumieją, że oprócz umiejętności, istotny jest również wizerunek. Studenci tego kierunku uczą się zarządzać komunikacją w mediach tradycyjnych i społecznościowych, tworzyć kampanie marketingowe, dbać o markę i wizerunek oraz przygotowywać najlepsze wystąpienia publiczne. Umiejętności komunikacyjne, efektywne wykorzystanie platform społecznościowych i inteligencja społeczna to atuty naszych absolwentów na nowoczesnym rynku pracy.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 17.65 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 18.45 | brak danych | 90 | 63 |
2023 | 1 | 24.35 | 79 | 90 | brak danych |
2023 | 1 | 24.35 | 79 | 90 | brak danych |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Uniwersytet Morski w Gdyni
Politechnika Morska w Szczecinie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Akademia Sztuki Wojennej
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Kliknij i napisz do nas