Logo Uniwersytet Szczeciński

Socjotechnika i Oddziaływanie Społeczne

Uniwersytet Szczeciński

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Nauk Społecznych

Stopień

licencjackie

Język

pl

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

wkrótce

Opis kierunku

Socjotechnika: kierunek dla pasjonatów

Socjotechnika to kierunek stworzony dla osób zafascynowanych zdobywaniem szczegółowej i praktycznej wiedzy z obszaru socjologii, psychologii oraz nauk o polityce.

Praktyczne podejście do wiedzy

Socjotechnika koncentruje się na praktycznych aspektach: poznawaniu i stosowaniu reguł wpływu społecznego. Studenci uczą się rozpoznawania i tworzenia przekazów socjotechnicznych oraz projektowania projektów oddziaływania społecznego.

Program studiów

Program obejmuje przedmioty praktyczne, rozwijające kompetencje w zakresie sposobów oddziaływania społecznego, przygotowując do krytycznej analizy problemów społecznych oraz planowania przedsięwzięć z wykorzystaniem reguł oddziaływania społecznego.

Umiejętności uzyskiwane w czasie studiów

Nauczysz się:

  • Analizować socjotechniki oraz różne sposoby oddziaływania społecznego stosowane w instytucjach publicznych.
  • Rozumieć konteksty stosowanych reguł oddziaływania społecznego oraz wynikające z nich dylematy, kryzysy i konflikty.
  • Dostrzegać zależności między różnymi instytucjami społecznymi i politycznymi na poziomie krajowym i międzynarodowym.
  • Krytycznie analizować złożone problemy społeczne w różnych kontekstach kulturowych, politycznych, prawnych i środowiskowych.
  • Współpracować w zespołach planujących przedsięwzięcia nastawione na oddziaływanie społeczne, w tym na rzecz wspólnot lokalnych.

Przyszłe miejsca pracy

Nasi absolwenci znajdują zatrudnienie w:

  • Jednostkach samorządu i administracji rządowej, samorządowych zakładach budżetowych, rządowych agencjach wykonawczych.
  • Stowarzyszeniach, fundacjach, ruchach społecznych i zespołach projektowych.
  • Mediach jako analitycy, korespondenci, dziennikarze.
  • Sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w zespołach ds. brandingu, obsługi klienta, działów promocji i marketingu.
  • Agencjach reklamowych.
  • Sferze publicznej jako działacze samorządowi i społeczni.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

Nazwa dyscyplinyUdział procentowyWiodąca
wkrótcewkrótcewkrótce

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
2021118.3brak danychbrak danychbrak danych
2022123.7brak danych6020
2023129.11960brak danych
2023129.11960brak danych

Ten kierunek znajdziesz również na 77 uczelniach:

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

Uniwersytet Morski w Gdyni

Uniwersytet Morski w Gdyni

Politechnika Morska w Szczecinie

Politechnika Morska w Szczecinie

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Akademia Sztuki Wojennej

Akademia Sztuki Wojennej

Uniwersytet Bielsko-Bialski

Uniwersytet Bielsko-Bialski

Zobacz pozostałe (69)
Messenger Logo

Kliknij i napisz do nas

Instagram Logo

dostanesie

Discord Logo

dostanesie.pl

Facebook Logo

dostanesie.pl