Wydział
Kolegium Nauk Humanistycznych
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Absolwenci są przygotowani do pracy jako dziennikarze w mediach masowych, takich jak prasa, radio, telewizja oraz dziennikarstwo online. Kształcenie odbywa się w dwóch ścieżkach: media i broker informacji oraz reklama, concierge, public relations. Studenci wybierają jedną specjalność od 2. semestru.
Studenci zdobywają wiedzę z zakresu pragmatyki komunikacyjnej, mediów i kultury. Poznają zasady dziennikarstwa prasowego, internetowego, radiowego i telewizyjnego. Wykorzystują najnowsze badania naukowe oraz współpracę z lokalnym i krajowym środowiskiem. Korzystają z nowoczesnej bazy dydaktycznej.
Absolwenci są przygotowani do pracy w:
Absolwenci zdobywają wiedzę teoretyczną z zakresu komunikacji medialnej i kulturowej, teorii komunikowania, kultury, systemów medialnych, form i gatunków dziennikarskich oraz public relations. Nacisk kładziony jest na język nowych mediów i komunikację wizualną.
Absolwenci są przygotowani do pracy jako:
Absolwenci rozumieją podstawowe procesy życia politycznego, społecznego, gospodarczego i kulturalnego. Znają znaczenie mediów masowych oraz posiadają umiejętności niezbędne do pracy w dziedzinie komunikacji społecznej. Znają język obcy na poziomie B2 oraz język specjalistyczny.
Absolwenci posiadają umiejętności komunikowania się w języku ojczystym, pisania i redagowania tekstów, udzielania wywiadów, prowadzenia konferencji prasowych, tworzenia stron internetowych oraz zarządzania wizerunkiem i informacją.
Absolwenci mogą pracować w:
Absolwenci mogą pracować w:
Absolwenci kończą studia interdyscyplinarne, łączące wiedzę z językoznawstwa, nauk o kulturze i religii, komunikacji społecznej i mediów oraz literaturoznawstwa. Kształcenie odbywa się w dwóch ścieżkach: research i dokumentacja medialna oraz copywriting i kreowanie wizerunku. Studenci wybierają specjalność od 1. semestru.
Absolwenci zdobywają wiedzę z zakresu produkcji medialnej, dokumentacji i researchu, wystąpień publicznych, kreatywnego pisania, korekty tekstów, sztuki mówienia, kreacji kampanii medialnych oraz współczesnych form dziennikarstwa radiowego i telewizyjnego.
Absolwenci są przygotowani do pracy jako:
Absolwenci zdobywają kwalifikacje z zakresu copywritingu i kreowania wizerunku. Uczą się mediów cyfrowych, multimediów, grafiki, zarządzania reputacją marki, SEM i SEO, autoprezentacji, zarządzania kampaniami reklamowymi oraz wizerunkiem w Internecie.
Absolwenci są przygotowani do pracy w:
Absolwenci posiadają ogólną wiedzę humanistyczną oraz kompetencje językowe. Potrafią analizować i współtworzyć zasady funkcjonowania mediów. Są przygotowani do prowadzenia badań naukowych, integrując wiedzę z różnych dziedzin humanistycznych i społecznych.
Absolwenci zdobywają wiedzę z zakresu genologii dziennikarskiej, montażu zaawansowanego, projektów interaktywnych, fotografii prasowej i reklamowej, zarządzania instytucją medialną, pragmatyki językowej, metodologii badań medioznawczych oraz języka obcego nowożytnego.
Absolwenci mogą pracować jako:
Absolwenci mogą pracować w:
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 40 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 56 | brak danych | 90 | 86 |
2023 | 1 | 30 | 89 | 90 | brak danych |
Kliknij i napisz do nas