Logo Uniwersytet Warszawski

Logistyka i Administrowanie w Mediach

Uniwersytet Warszawski

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

Stopień

licencjackie

Język

pl

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

[0321] Dziennikarstwo

Opis kierunku

Logistyka mediów

Logistyka mediów to nowoczesny kierunek studiów kształcący ekspertów, którzy spełniają oczekiwania pracodawców w zakresie technologii i informacyjnych mediów.

Program studiów

Program studiów jest corocznie aktualizowany, co pozwala zdobyć praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia serwisu internetowego i administracji systemem CMS. Studenci zdobywają specjalistyczną wiedzę z zakresu multimediów, baz danych, umiejętności wyszukiwania informacji z zasobów Big Data oraz posługiwania się narzędziami statystycznymi. Praktycznie poznają potencjał komunikacyjny urządzeń mobilnych.

Umiejętności absolwentów

Zdobyte na studiach kompetencje umożliwiają budowę stron internetowych oraz integrację z serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Instagram). Studenci uczą się automatyzacji zadań redakcyjnych i merytorycznego podziału treści na różne kanały dystrybucji internetowej. Potrafią nagrywać i redagować materiały wideo, organizować i uruchamiać transmisje strumieni wideo na YouTube, Facebooku czy Twitterze.

Zarządzanie serwisem internetowym

Studenci opanowują warsztat prowadzenia serwisu internetowego: bloga, serwisu newsowego oraz tematycznego, a także sklepu internetowego. Absolwenci potrafią profesjonalnie zarządzać zespołem dziennikarzy i organizować pracę w redakcji korzystającej z CMS-a.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Logistyka mediów obejmuje także wiedzę o uwarunkowaniach sukcesu mediowego – uczy, jak wdrażać Społeczną Odpowiedzialność Biznesu, dbać o klienta poprzez właściwą logistykę jego obsługi. Celem jest kształtowanie wrażliwości społecznej i etyki biznesu, poznanie podstaw klientów mediów i ich psychiki.

Ekonomia mediów

Zdobyte umiejętności praktyczne uzupełnione są wiedzą z zakresu ekonomii mediów, zarządzania, marketingu i reklamy. Umożliwia to sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem mediowym.

Kariera absolwentów

Nasi absolwenci doskonale odnajdują się na stanowiskach kierowniczych wymagających kreatywnego działania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, kulturowym i społecznym.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

KodNazwaUdział procentowy w kierunkuWiodąca
DS010504Nnauki o komunikacji społecznej i mediach67%Tak
DS010506Nnauki o zarządzaniu i jakości11%Nie
DS010204Ninformatyka techniczna i telekomunikacja9%Nie
DS010212Ninżynieria lądowa, geodezja i transport9%Nie
DS010501Nekonomia i finanse4%Nie

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
2015155.936260brak danych
2015164.1376060brak danych
2019155.92brak danychbrak danychbrak danych
2021156.28brak danychbrak danychbrak danych
2022160.46brak danychbrak danychbrak danych
2023160.06brak danychbrak danychbrak danych

Ten kierunek znajdziesz również na 77 uczelniach:

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Zobacz pozostałe (69)

Uczelnie wyższe

Lista uczelni

Kierunki studiów

Kalkulator maturalny

O nas

Blog

Kontakt

© 2025 dostanesie.pl