Wydział
Wydział Filologiczny
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Jeśli widzisz swoją przyszłość zawodową w sektorze public relations, reklamy i brandingu, wybierz komunikację wizerunkową. To unikalny w skali kraju kierunek, projektowany we współpracy z praktykami i zgodnie ze światowymi standardami nauki w tej dziedzinie. Kształci specjalistów zarządzających komunikacją i wizerunkiem oraz pracowników sektora creative industries.
Będziesz uczestniczyć głównie w zajęciach praktycznych i warsztatowych, które przygotują Cię do funkcjonowania na rynku pracy. Będziesz mieć możliwość współpracy z agencjami PR i reklamy, a zajęcia będą nawiązywać do najnowszych trendów w badaniach komunikacji, mediów, reklamy i public relations. Program studiów jest elastyczny, a otwarta kadra dydaktyczna pomoże Ci zgłębiać wiedzę, rozwijając Twoje indywidualne kompetencje i zainteresowania.
Po ukończeniu studiów znajdziesz pracę w agencjach brandingowych, PR oraz Communication Design, a także w studiach projektowych i graficznych, mediach tradycyjnych i elektronicznych, domach mediowych oraz agencjach badań rynku i konsumentów. Możesz również pracować jako rzecznik prasowy i doradca wizerunkowy.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 220 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 224 | brak danych | brak danych | brak danych |
2023 | 1 | 224.5 | brak danych | brak danych | brak danych |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Uniwersytet Morski w Gdyni
Politechnika Morska w Szczecinie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Akademia Sztuki Wojennej
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Kliknij i napisz do nas