Wydział
Kolegium Nauk Społecznych
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Specjalności: Badanie rynku i opinii publicznej; Administracja publiczna i rozwój regionalny
Administracja publiczna i rozwój regionalny
Specjalność ta przygotowuje specjalistów do współpracy z administracją rządową, agendami UE oraz organizacjami pozarządowymi. Studenci uczą się planowania i realizacji zadań związanych z rozwojem regionalnym i lokalnym, inicjowania działań obywatelskich wykorzystujących lokalne zasoby kapitału społecznego i kulturalnego oraz prowadzenia działań z zakresu regionalnego Public Relations na poziomie krajowym i unijnym.
Badanie rynku i opinii publicznej
Celem tej specjalności jest przygotowanie studentów do pracy jako socjologowie-badacze, zdolni do samodzielnego przygotowania i przeprowadzenia badań socjologicznych. Specjalność kładzie nacisk na metodologię badań społecznych i analizę statystyczną danych przy użyciu technik komputerowych. Studenci zdobywają również wiedzę z zakresu public relations, komunikowania masowego oraz technik kształtowania opinii publicznej.
Specjalności: Analiza rynku i zachowań konsumenckich; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Mediacje rodzinne
Analiza rynku i zachowań konsumenckich
Specjalność ta przygotowuje studentów do pracy zawodowej związanej z analizą trendów rynkowych i zachowań konsumentów. Studenci uczą się zasad marketingu, narzędzi wpływania na zachowania konsumenckie oraz etyki w kształtowaniu postaw konsumenckich. Zdobędą umiejętności monitorowania i analizowania sytuacji rynkowej oraz pozyskiwania i wykorzystywania informacji w procesach decyzyjnych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Specjalność ta przygotowuje specjalistów do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach i jednostkach sektora publicznego. Studenci zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawowania funkcji kierowniczych oraz specjalistycznych w zakresie Human Resources. Uczą się tworzenia i zarządzania zespołami pracowniczymi oraz stosowania metod rekrutacji i oceny pracowniczej.
Mediacje rodzinne
Celem tej specjalności jest przygotowanie studentów do roli mediatora rodzinnego. Studenci poznają metody i techniki mediacji w rozwiązywaniu konfliktów rodzinnych i małżeńskich. Zajęcia obejmują zagadnienia z socjologii, psychologii i komunikacji społecznej oraz praktyczne ćwiczenia w prowadzeniu mediacji.
Absolwent posiada ogólną wiedzę z zakresu socjologii oraz umiejętności analizy i interpretacji problemów społecznych. Jest przygotowany do roli badacza, zdolnego do samodzielnego prowadzenia badań socjologicznych. Potrafi planować i realizować zadania z zakresu rozwoju regionalnego, inicjować działania obywatelskie oraz współpracować w grupie przy projektach społecznych. Absolwent jest również kompetentny w dziedzinie public relations i komunikowania masowego. Komunikuje się w języku obcym na poziomie B2.
Absolwent posiada zaawansowaną wiedzę z zakresu socjologii oraz umiejętności krytycznej analizy i interpretacji danych. Jest przygotowany do prowadzenia zaawansowanych badań socjologicznych oraz zarządzania projektami społecznymi. Absolwent potrafi tworzyć i zarządzać zespołami, określać priorytety oraz rozwiązywać dylematy zawodowe. Komunikuje się na tematy specjalistyczne w języku obcym na poziomie B2.
Możliwości zatrudnienia obejmują:
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 85 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 66 | brak danych | 60 | 39 |
2023 | 1 | 90 | 45 | 60 | brak danych |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Kliknij i napisz do nas