Wydział
Wydział Filologiczny
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
wkrótce
Absolwent kierunku kulturoznawstwo powinien posiadać uporządkowaną wiedzę w różnych obszarach tej dyscypliny, takich jak:
Absolwent powinien posiadać znajomość podstawowych mechanizmów ekonomiki kultury, procedur pozyskiwania środków finansowych na kulturę, w tym środków unijnych, podstaw marketingu w kulturze oraz współczesnych form informacji o kulturze i jej promocji. Powinien również umieć posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi, paradygmatami badawczymi i pojęciami właściwymi dla nauk o kulturze w typowych sytuacjach profesjonalnych.
Absolwent jest przygotowany do pracy w:
Studia w tej specjalności oferują wiedzę teoretyczną z zakresu:
Absolwent zdobywa również praktyczne umiejętności podczas warsztatów dotyczących kultury cyfrowej, analizy przekazów audiowizualnych, digital storytelling, kreowania wizerunku w mediach społecznościowych, zachowań komunikacyjnych w moderowaniu relacji instytucji z mediami oraz nowych technologii informacyjnych w przestrzeni mediów cyfrowych.
Absolwenci mogą pracować jako rzecznicy prasowi instytucji oraz w upowszechnianiu i promocji kultury audiowizualnej w:
Studia w tej specjalności oferują wiedzę na temat strategii perswazyjnych stosowanych w reklamie i public relations, historii i teorii reklamy i PR w kontekście zagadnień marketingu, prawa autorskiego i prasowego, historii i teorii mediów, teorii kultury, historii sztuki oraz filozofii.
W trakcie studiów słuchacze zdobywają wiedzę i umiejętności praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikatów reklamowych i PR.
Absolwenci mogą pracować jako specjaliści od komunikacji marketingowej, zwłaszcza w sferze reklamy i public relations, w różnego rodzaju organizacjach, instytucjach i przedsiębiorstwach.
Nazwa dyscypliny | Udział procentowy | Wiodąca |
---|---|---|
wkrótce | wkrótce | wkrótce |
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 27.9 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 26.65 | brak danych | 60 | 49 |
2023 | 1 | 26 | 46 | 60 | brak danych |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kliknij i napisz do nas